DCA Insurance | Informare ASIROM
1238
post-template-default,single,single-post,postid-1238,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Informare ASIROM

Informare ASIROM

Dorim sa te informam ca incepand cu luna decembrie, Asirom ofera clientilor sai posibilitatea de solutionare a dosarelor de dauna online, astfel am atins inca un obiectiv pe care ni l-am propus in acest an si anume digitalizarea si eficientizarea proceselor, cu focus pe dezvoltarea si imbunatatirea constanta a serviciilor de daune si colectare.

Va comunicam ca pe site-ul Asirom, in sectiunea Daune Online, orice client, fie persoana fizica sau juridica, care detine o polita de asigurare RCA, CASCO sau Bunuri, poate notifica online un dosar de dauna, isi poate completa cererea de despagubire, precum si cererea de reconstatare, iar despagubirea o primeste direct in contul sau bancar.

Cele 3 aplicatii au comenzi individuale din pagina de Daune Online, astfel ca in mai putin de 10 minute clientii pot completa toate informatiile necesare pentru dosarul de dauna. Aplicatiile sunt foarte intuitive si fiecare pas este insotit de informatii suplimentare pentru completarea cu usurinta a detaliilor solicitate.

Pentru Notificarea unui dosar de dauna ai nevoie de:

v Informatii despre polita de asigurare si data evenimentului;

v Informatii despre partile implicate;

v Informatii despre incident si avarii – se va desena schita evenimentului si se vor marca avariile – online!

v Incarcarea in aplicatie a documentelor de avizare: Constatare amiabila sau Proces verbal, polita de asigurare, talon, permis, carte de identitate, foto cu avariile, alte documente in functie de produsul de asigurare;

v Semnatura electronica la finalizare.

Cererea de despagubire se completeaza in 3 pasi simpli:

1.  Informatii despre polita de asigurare, numarul dosarului de dauna si datele asiguratului;

2.  Solicitarea de despagubire si contul bancar;

3.  Incarcarea in aplicatie a documentelor necesare despagubirii.

Cererea de reconstatare presupune:

v Numarul dosarului de dauna;

v Date despre solicitant si detalii referitoare la reconstatare;

v Incarcarea in aplicatie a documentelor necesare reconstatarii: foto, documente service / constatare, fise tehnice –  in functie de produsul de asigurare.

Toate inovatiile si dezvoltarile descrise in acest mesaj sunt servicii unice pe piata din Romania, care pozitioneaza Asirom ca unul dintre cei mai simpli si siguri asiguratori din industria asigurarilor.

De asemenea asteptam feedback-ul tau cu privire la serviciile Asirom in vederea dezvoltarii, imbunatatirii, eficientizarii proceselor, serviciilor pentru ca ne dorim sa fim cat mai simpli si singuri pentru tine si clientii nostrii comuni.