DCA Insurance | Informare Allianz-Tiriac
1268
post-template-default,single,single-post,postid-1268,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Informare Allianz-Tiriac

Informare Allianz-Tiriac

Stimati colaboratori,

Avand in vedere evolutia raspandirii coronavirusului COVID-19 la nivel national, precum si preocuparea Allianz-Tiriac pentru sanatatea clientilor, angajatilor si colaboratorilor sai, va informam ca incepand cu data de 16.03.2020, s-a luat masura ca in faza de notificare a daunelor sa  nu se mai faca programari in punctele de constatare, iar deschiderea dosarelor de dauna si constatarea avariilor sa se faca la distanta, conform procedurii de mai jos.

Contam pe suportul vostru in a transmite informatia catre toti colaboratorii vostri si a explica noul flux clientilor nostri comuni.

La notificarea daunelor catre Allianz-Tiriac, telefonic in Call Center sau online, toate autovehiculele vor fi considerate nedeplasabile, iar clientii vor fi rugati sa ne transmita pozele avariilor si ale documentelor necesare instrumentarii dosarelor de dauna.

Procedura este aplicabila in conditiile in care asiguratii/pagubitii detin mijloacele necesare derularii acestui proces (adresa de e-mail si telefon/aparat de fotografiat), in caz contrar ramane in vigoare procedura uzuala de constatare.

De mentionat ca procedura constatarii la distanta, in mod evident, este si in avantajul clientilor, respectiv nu mai trebuie sa se deplaseze cu autovehiculele in punctele de constatare si nu mai sunt nevoiti sa intre in contact cu alte persoane in punctele de constatare.

Pentru dosarele Motor:

1.       Nu va mai exista posibilitatea de programare la centrele de constatare. Toate notificarile se vor face ca nedeplasabile;

2.       Pe site-ul Allianz se va publica un mesaj prin care vom informa clientii ca toate notificarile se vor inregistra ca nedeplasabile. Mesajul se va publica in pasul 2 din modulul de programare;

3.       Coordonatorii aloca dosarele nedeplasabile catre inspectorii constatatori din judetul respectiv;

4.       Inspectorul Constatator (IC) contacteaza clientul si ii solicita poze dupa documente si poze ale avariilor;

5.       Pozele pot fi trimise prin e-mail sau Whatsapp;

6.       Dupa transmiterea documentelor si pozelor, IC deschide dosarul de dauna;

7.       Nota de constatare se transmite pe e-mail-ul clientului si NU se solicita a fi retransmisa semnata;

8.       Pasii de mai sus nu se vor aplica in cazul dosarelor de dauna totala si furt total;

9.       In cazul clientilor care refuza efectuarea constatarii la telefon, IC va stabili de comun acord cu clientul, locul si data efectuarii constatarii directe. Pentru a evita cat mai mult contactul, nu mai este obligatorie captarea semnaturii clientului pe tableta.

Pentru dosarele Non-Motor:

1.       Se va putea efectua constatarea daunelor fara deplasare pentru toti asiguratii (PF sau PJ);

2.       In baza documentelor, declaratiei (din care sa rezulte riscul produs) si fotografiilor primite, IC face evaluarea daunei si va intocmi PV de constatare (nu este obligatoriu sa fie tipizat);

3.       Pozele si documentele vor putea fi transmise de catre clienti prin e-mail sau Whatsapp.

Procedura care va fi comunicata clientilor prin intermediul site-ului nostru va fi (MOTOR):

1.       Clientii care vor face notificarea online, vor trebui sa selecteze “autoturism nedeplasabil”. Selectia se face in pasul 2 din modulul de programare la constatare din notificarea online, completand informatiile legate de Judet, localitate si adresa unde este localizat vehiculul.

 

cid:image003.png@01D5FBA0.A14524E0cid:image004.png@01D5FBA0.A14524E0

2.       Clientii vor fi contactati de catre IC pentru a efectua constatarea daunelor;

3.       Clientii trebuie sa aiba la dispozitie urmatoarele documente:

·         Carte de identitate;

·         Permis de conducere sofer;

·         Declaratie privind evenimentul;

·         Certificatul de inmatriculare;

·         Imputernicire (daca este cazul);

·         Act politie/constat amiabil;

·         Copie polita RCA vinovat (daca este cazul);

·         Alte documente, dupa caz;

4.       Clientul trebuie sa urmeze instructiunile date de catre reprezentantul Allianz-Tiriac;

5.       Dupa finalizarea constatarii, clientul va primi pe e-mail nota de constatare cu care se poate prezenta in vederea efectuarii reparatiei.”